NAŠA POSLOVNA POLITIKA
I. Kaypro doo se bavi e-prodajom isključivo svojim “krajnjim kupcima” ili “kupcima profesionalcima u sektoru”
II. Kada kažemo “krajnji kupac”, to se odnosi na sva fizička lica koja koriste sajt www.pro.kaypro.rs ne u vezi sa svoim prodajnim, profesionalnim ili poslovnim aktivnostima kojima se eventulano mogu baviti; kada kažemo “kupci profesionalci u sektoru”, odnosi se na one koji obavljaju kupovnine na www.pro.kaypro.rs za korišćenje u svoji profesionalnim aktivnostima.
III. U okviru svoje poslovne politike, Kaypro doo zadržava pravo da ne obavi prodaju licima koja nisu “kupac profesionalac u sektoru” ili za narudžbine koje nisu uredno popunjene u skladu sa odredbama “Opštih uslova prodaje”
IV. “Opšti uslovi prodaje” ne regulišu pružanje usluga ili prodaju proizvoda od strane drugih lica osim Kaypro doo koja su prisutna na www.pro.kaypro.rs putem linkova, banera ili drugih hipertekstualnih linkova. Savetujemo vam da, pre naručivanja i kupovine proizvoda i usluga od strane drugih lica koja nisu Kaypro doo, proverite njihove uslove prodaje, jer Kaypro doo nije odgovoran za pružanje usluga drugih lica ukoliko nisu Kaypro doo ili za zaključenje e-trgovinsko poslovnih odnosa između korisnika www.pro.kaypro.rs i drugih lica.
PROIZVODI
I. Na sajtu www.pro.kaypro.rs mogu se naći u prodaji isključivo proizvodi visokog kvaliteta.
II. Proizvodi se moraju koristiti u skladu sa njihovom namenom koja se nalazi u opisu proizvoda na pakovanju ili u “Uputstvu za upotrebu” koje ide uz proizvod i u kojima se nalaze sve karakteristike proizvoda.
III. Kaypro doo ne preuzvima odgovornost za eventualnu štetu, moralnu, fizičku, materijalnu i bilo koju drugu, koja nastane zbog nepravilne upotrebe proizvoda ili upotrebe koja nije u skladu sa “Uputstvima za upotrebu”.
Prodaja robe putem naše online prodavnice WWW.PRO.KAYPRO.RS obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Kaypro doo, ulica: Andrićev venac 4, matični broj 21688711
Roba (usluge) koja se prodaje putem Web sajta poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u 4645 – parfimerijski i kozmetički proizvodi. Saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom.
Prodajna cena robe je naznačena uz svaki artikal, a mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja) obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na www.pro.kaypro.rs;
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.
CENA PROIZVODA
I. Cene proizvoda u e-prodaji su trenutne prodajne cene proizvoda sem u slučaju da je na snazi neka pomocija ili da se radi o popustima ugovorenim sa samim klijentom
II. Cene proizvoda mogu biti izmenjene u svakom trenutku putem objave na sajtu. Cene koje se primenjuju na određenu porudžbinu će biti one koje su bile u momentu slanja iste, bez obzira na eventualne promene koje nastanu nakon slanja zahteva za porudžbinu
III. Cene proizvoda su već oporezovane (uključen PDV) sem u slučaju da je posebno navedeno da to nije slučaj (cenovnici namenjeni profesionalnim kupcima) i sve porudžbine će biti uvećane za iznos troškova isporuke. Sve carinske takse i dažbine za zemlje koje nisu članice Evropske Ekonmske Zajednice naplaćuju su na teret kupca.
NARUDŽBINE
I. Narudžbine na www.kaypro,rs se mogu napraviti u svakom trenutku, 24 časa dnevno, sedam dana nedeljno.
– Nađi proizvod koji želiš – Izaberi veličinu (gde je to predviđeno)
– Dodaj proizvod u korpu – Potvrdi podatke o isporuci i ispostavi računa
– Izaberi opciju plaćanja
– Popuni tvoje podatke
– Potrvdi i pošalji porudžbinu
II. Vezani ste za svoju porudžbinu kada kliknete na dugme „pošalji porudžbinu“. Klikom na ovo dugme dobijamo vašu porudžbinu kako je prikazano na završnom ekranu. Kada primite porudžbinu, biće prikazana automatska potvrda prijema koja sadrži broj vaše porudžbine i detalje kupovine. Kupoprodajni ugovor je time zaključen. Kopija potvrde o prijemu biće poslata na vašu adresu e-pošte.
III. Kaypro DOO zadržava pravo da ne prihvati porudžbinu ili da istu otkaže i nakon prvobitne potvrde, bez ikakve odgovornosti za troškove ili štetu koja može proisteći iz ovog postupka u sledećim slučajevima:
– Podaci za fakturisanje nisu ispravni ili se ne mogu proveriti
– Nemogućnost isporuke na dostavljneu adresu (npr: netačna adresa, nedostupnost kupca)
IV. Šaljemo na mejl potvrdu o izdatom računu u momentu kada proizvod napusti naš magacin.
V. Status porudžbine se može proveriti u svakom trenutku online u odeljku “Upravljanje nalogom”. Porudžbina će biti definisana na sledeći način:
– U pripremi (porudžbina je primljena ali nije još uvek poslata)
– Poslata (artikli su dostavljeni kurirskoj službi)
– Otkazana (porudžbina je otkazana)
PLAĆANJA
I. Da bi se obavilo plaćanje može se koristiti sledeće:
– PayPal
– Platne kartice
II. Procedura plaćanja: – svaka naplata se obavlja u okviru maksimalne bezbednosti zahvaljujući upotrebi najnaprednijih tehnoloških sistema i kodifikaciji.
Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina:
Platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta.
Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Unicredit banke i obavlja se na bezbedan i
sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.
Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisan na Vašem računu se oslobadja i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.
Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.
PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
OBRADA PORUDŽBINE I SLANJE PROIZVODA
Naručeni porizvodi će biti isporučeni na adresu koju kupac dostavi prilikom slanja porudžbine. Savetuje se da se dostavi adresa za isporuku (kuća ili posao) gde je sigurno prisutan neko ko porudžbinu može preuzeti.
– Ne obavljaju se isporuke na poštanske sandučiće/opštanske pregratke
– Sve isporuke stižu sa povratnicom koja se treba potpisati
– Pokušavaju se najmanje dve dostave na adresu koja se nalazi na paketu
– Vreme isporuke počinje onog trenutka kada je obavljeno plaćanje artikala. Prilikom prijema porudžbine, kupac mora da prekontroliše:
– Da li je paket stigao neoštećen ili neotvaran; u suprotnom molimo da se paket ne preuzme i da se ne potpisuje nikakav dokument o isporuci.
– Da li broj dostavljenih komada u isporuci odgovara onim naznačenim na dokumentu/terminalu kurirske službe.
Ukoliko je u trenutku isporuke proizvod oštećen, neispravan ili vidljivo otvaran, preporučljivo je ne preuzimati robu i ne potpisivati nikakav dokument o prijemu. Neophodno je obavestiti Kaypro doo najkasnije u roku od 7 radnih dana, zaključno sa sedmim danom, od dana prijema robe . Ukoliko broj kutija ne odgovara onom naznačenom na dokumentu/terminalu isporučioca, savetuje se da se potpiše dokument o isporuci samo za broj proizvoda koji su zaprimljeni. Nakon toga, molimo da obavestite u roku od sedam radnih dana, zaključno sa sedmim danom, od dana prijema robe broj proizvoda koji nedostaju na mejl brige o potrošačima info@kaypro.rs.Potpisivanje prijemnice od strane kupca smatra se potvrdom o prijemu svih arikala.
Period isporuke porudžbine najčešće od 2 do 4 radna dana , između 9.00 i 18.00 časova. Kurirska služba koja obavlja isporuku je City Express. Ubrzo posle posle potvrde Vaše porudžbine, kreće status obrade porudžbine. Tokom obrade na mail adresu, koju ste popunili tokom popunjavanja podataka, dobićete obaveštenje o statusu Vaše porudžbine odnosno informacija o uspešnoj kupovini.
U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili problema vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naš prodavac.
Od tog trenutka rok isporuke je oko 3 – 4 radna dana. Porudžbine poslate petkom i vikendom biće dostavljene u prvim radnim danima nakon pauze.
Pošiljka stiže na adresu u periodu od 9.00 – 18.00 sati.
Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir City Express svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne postoje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da
je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas
obavestite pozivom na telefon 0117555155 ili putem emaila info@kaypro.rs . Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
PRAVO NA POVLAČENJE OD KUPOVINE/POVRAĆAJ ROBE I NJEGOVI EFEKTI
Kaypro garantuje svojim klijentima mogućnost korišćenja svih prava kupca predviđenih zakonom.
Slučajevi za povraćaj robe:
– Oštećeni proizvodi: proizvodi nisu dostavljeni celi ili imaju oštećenja ili anomalije
– Pogrešni proizvodi: proizvod koji je dostavljen nije onaj koji je naručen
– Otkazivanje porudžbine: želi se otkazati naružbina
Procedura povraćaja:
Kontaktirati na info@kaypro.rs
POVRAĆAJ ROBE: TEMPISTIKE
Nudimo potpun povraćaj novca (ne i troškove dostave) za sve artikle koji se vrate u roku od 14 dana od datuma isporuke i pružamo besplatnu uslugu preuzimanja za sve povraćaje pišite na info@kaypro.rs. Dobićete na mejl instrukcije za povratnu pošiljku. Sugerišemo da se rezerviše povraćaj u roku od 7 dana od dana dostave robe da bi bili sigurni da se povraćaj obavi u okvitu 14 predviđenih dana.
Troškovi povraćaja robe će biti na tret Kaypro ukoliko:
– Povraćaj bude obavljen u okviru 14 predviđenih dana od dana isporuke
Nakon prijema zahteva za povraćaj, Kaypro će poslati klijentu uputstva za slanje.
POVRAĆAJ NOVCA
Kada kompanija primi vaš zahtev za povraćaj i prihvati ga, povraćaj sredstava će biti obavljen korišćenjem originalnog načina plaćanja, isključujući troškove slanja
USLOVI GARANCIJE
Što se tiče opreme koju porizvodi Kaypro, garancija se ne prihvata ukoliko nedostaci i kvarovi opreme potiču od nepravilne upotrebe, neiskustva korisnika nepažnja u upotrebi, neovlašćenog korišćenja, nepravilne instalacije, normalnog habanja i slučajnog loma. Samo ukoliko je oprema u kvaru iz fabrike ili ima fabričke nedostatke, garancija predviđa besplatnu zamenu nepotrošnih delova same opreme.
U skladu sa odredbama Kodeksa potrošača, za proizvode koji se prodaju potrošačima daje se dve godine garancije od isporuke, za svaku fabričku neusaglašenost.
U slučaju da lice koje ima svoju profesionalnu aktivnost kupi deo opreme, garancija za tu opremu važi godinu dana ukoliko je za tu opremu uzet račun na pravno lice.
UPOZORENJA ZA POTROŠAČE
I. Kompanija Kaypro doo nije proizvođač proizvoda koji se plasiraju na sajtu www.pro.kaypro.rs
II. Kompanija Kaypro doo je ovlašćeni distributer svih proizvoda predstavljenih na www.pro.kaypro.rs.
IZJAVLJUJEM DA SAM PROČITAO I PRIHVATAM OPŠTE USLOVE PRODAJE
Uputstvo-za-kupovinu
Sve artikle koje smo prikazali na našoj internet prodavnici http://www. pro.kaypro.rs možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način. Sve što je potrebno da uradite je da pronađete artikal koji želite, i ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam sva roba koju ste naručili stigne u najkraćem roku.
Nakon što pristupite našem sajtu, pređite na pretragu artikala. Kako biste ubrzali i olakšali svoju pretragu možete koristiti filtere.
Kada se odlučite za neki artikal kliknite i stavite ga u korpu. Kada to uradite u gornjem delu ekrana će se pojaviti novi prozor koji vam nudi mogućnost da vidite stvari koje se nalaze u korpi, kao i mogućnost direktnog odlaska na kasu.
Ukoliko ste završili proces izbora proizvoda, kliknite na opciju “KASA” kako biste otvorili novo polje u koje treba da unesete podatke o sebi i vašoj adresi. Nakon unosa adrese kliknite na opciju “DALJE” kako biste prešli na sledeći korak. Naredna stvar koju treba da uradite jeste da proverite porudžbenicu, odnosno da utvrdite da li ste poručili sve stvari koje ste želeli ili ste možda izostavili neki artikal, pogrešili u broju ili veličini. Na ekranu će vam se pojaviti podaci svih artikala koje ste prethodno “stavili u korpu”. Ukoliko su svi podaci ispravni, idete na potvrdu porudžbenice.
Ukoliko izaberete plaćanje karticom pojaviće vam se polja u koju morate da unesete sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartice, nakon broj kartice (može da bude prikazan kompletan broj kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji poseban kod koji se obično sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4 cifre), i taj trocifreni broj je vaš cvv broj kartice. Eventualno može vam se tražiti da unesete tip (brand) kartice.
U sledećem koraku, pojaviće vam se potvrda kupovine koju možete odštampati ili jednostavno zabeležiti podatke o transakciji – informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspela ili ne), ID broj porudžbine – ID broj svake porudžbenice je jedinstven , iznos koji ste platili i valutu u kojoj je transakcija obavljena, zadnje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje i tip ili brand kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vreme kada je transakcija izvršena.
Ovim korakom se završava process online kupovine. Nakon toga, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Porudžbina je prihvaćena od strane trgovca tek nakon što Vam e-mailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste. Roba koju ste poručili će vam stići u roku koji je naveden na potvrdi.
Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, uvek vam stoji na raspolaganju naš call centar na broju 0117555155 koji radi radnim danima od 09.00 do 20.00 časova ili kontakt na email info@kaypro.rs
„Izjava o konverzijama – Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vase platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vasu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.”
“Please note that all payments will be effected in the Serbian currency – dinar (RSD). If the payment is done using foreign issuers payment cards, total amount of transaction will be converted into bank settlement currency, according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. Once when transaction is settled the already converted amount will be converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.”